Tuesday, January 27, 2009

StoR.... oH.... StoR.....

Jumaat, 23 Januari 2008.

Setelah solat Jumaat je, saya dan kwn2 yang laen bersiap2 utk pergi ke stor...
Kali ni, laki pompuan ada skali.. tp syg ada jgak member2 yang lain xdpt dtg sebab tiket bas dieorg sebelum dan selepas solat jumaat.. tapi tu bukan penghalang wat kami yang ada utk sambung tugas kami sebagai pelajar sportrec.. tiba dekat stor, saya wat keja saya dulu.. siapkan proposal utl mohon sijil level 1.. masa wat keja tu, kwn2 lain dah pergi stor utk ambil brg2 dapur kat stor lama (sebelah Gym FSR) Sattle je benda tu, saya pon g lah stor utk bantu rakan2 yang laen.. mcm2 jugak barang2 yang kteorg punggah.. dari brg yang kecik sampai besar.. huhu.. berpeluh tu.. maklumla.. panas... sattle je, de member yang check generator.. skali start je idup.. congret la.. huhu... generator dah ok, nak test lampu pulak.. Abg Mubin offer lah, sapa nak handle pasang2 lampu ni.. saya pon offer lah.. sebab mcm best wat keje ni.. belajar la cara sambung2 wayar.. kalau salah sambung, cari penyakit jawabnyer.. huhu.. akhirnye, sattle jugak 20 tapak lampu n 15 lampu.. tapi x sempat belajar macam mane nk sambung semua lampu2 tu kat 1 generator.. xpe2 pas ni tinggal bapa ari je kat stor.. mintak2 agar Allah permudahkan urusan kami di dunia mahupun akhirat.... amin...............

1 comment:

PERLU UiTM said...

Tolong Update Blog Demi Masa depan Anda

Tahniah atas kewujudan blog ini. Semoga blog ini kekal.

Good Luck untuk program First Camp ini. Semoga dapat belajar dan seterusnya mengaplikasikan apa yang dipelajari.