Monday, February 16, 2009

weLcoMe to KBS...


Salam sejahtera kepada rakan taulan.. rasanya lama sudah saya tak kirim kan berita kat blog ni.. sibuk sikit.. banyak benda nak dikongsi.. pada rabu lepas pas kelas gimnastik dengan en. Norazhan saya dan Muhd Yazid pergi ke Pejabat KBS.. kat Putrajaya.. Kami Gerak ke sana pukul 1... Kami pergi naik moto masing2.. sejam jugak lah baru sampai Menara KBS.. maklumlah, tak tau jalan.. Tapi nasib Baik Abg Yaseer Fu de bagi peta nak g situ.. masa sampai tu, waktu lunch office.. so kiteorang pon tggu lah sampai kul 2.. baru leh dapat pas pelawat kat abg guard kt citu.. dengan penuh harapan, kami naik lif ke tingkat 13 utk berjumpa dengan pn Hazanah…. Tggu punya tggu, ada lah staff yag tanya kami.. kami cakap nk jumpa puan Hazanah.. terkejut jugak lah dengan kata2 staff tu, org yg kami cari dah berhenti.. aduhai.. blur.... xpe2 mybe ada jalan lain.. so, usha punye usha kat carta organisasi satu kejutan berlaku skali lagi.. xsangka makcik saya kerja kat situ.. dengan pantas, trus saya menalefon beliau.. huhu.. nasib bek lah.. cakap dengan dia saya nak mohon sijil level 1 utk rekreasi.. pastu dye panggil kan sorg staff ni utk ambil proposal kami.. nama beliau saya tak tahu.. Cuma saya panggil abg Samsul.. orgnye pakai cermin mata dan kurus2 sikit.. kami pon bincang lah dengan beliau.. beliau cakap, pas camp nanti, hantar laporan dan jugak surat rasmi utk mohon sijil rekreasi.. hurm.... akhirnya selesai jugak kerja tu.. tapi tggu abis camp, de banyak lagi kerja nak kena wat.. salam.......

No comments: