Monday, March 9, 2009

Janda Baik....

8.3.2008 menjadi sejarah dalam idup saya buat pertama kalinye sampai ke janda baik menaiki motor... Saya dengan aidi g situ utk servey tempat dimana kami dari sr113 akan wat final camp... tempat tu agak dalam... rasanya bas xakan masuk ke dalam tempat kawasan khemah kami... so, kene jalan kaki lah... jauh gak... dalam 300m... tapi lori mybe dapat masuk... ok, nak cita cikit pasal tempat tu... kawasan yang kami akan jadikan camp site, ialah kawasan yang akan kami buka sendiri... so, paham2 je lah... lalang pon da tinggi saya... masti berasap badan nak clearkan tempoat 2 utk jadikan camp site.. kawasan yang di pilih pula ialah atas bukit.. so, baik2 jagan silap langkah lau x ley jatuh.. kami berempat.. saya, aidi dan darlin dinasihati oleh abg shawn membuat melakar tempat camp site... agak2 saya lah sehari setengah lah baru ley siap camp site tu... tapi insyaAllah kalau pembahagian kerja di bahagi dengan betul ley siap awal... stakat tu je dapat saya beritahu...salam.....

3 comments:

crAzEe<33 said...

cian kt korg kne g nek mto...

keLaPe daN orKiD..... said...

hahak x per byk sket pengalamannyer kan3

Clarise said...

betul kata afiq memang banyak kerja kene bt,tapi insyaallah kita cuba kerja sama k..hopefully tak de yang give up lah...ok all the best 4 d final camp bos.