Tuesday, March 24, 2009

laGi sEkali...

salamat kpd semua bloggers.. lagi sekali saya tidur di surau kolej kenanga... sebelum tido, mcm2 kami wat... upacara pertama ialah loading brg2 utk ke janda baik... huhu.. banyak sungguh brg2 tu... sampai 2 lori... nceb bek ada lori, lau x x taw la... hurm, kami loading barang mengikut aktiviti yang di plan... saya masa loading brg xtlg sgt pon.. ckit2 je.. sbb tgok dah ramai dah wat keje... so saya p handle pam air... mula2 bwk pam air yang besar... penat jugak nak tau guna pam ni... last2 x naik jugak air... xpe2 amik yang kecik pulak... sebab abg dasri kate tu lagi senang... ok, penuh kan dulu air dalam tangki... pastu sedut lah air dalam tangki tu... huh... cam naga lah die sedut... tangki tu kehabisan air dalam masa kurang seminit... macam ni kene bagtau sape yg incas kolam air wat kolam 2 dalam2... bawu x kering kolam air tu.... dah settle tu, saya pon tgok layout camp site kteorg... ok, nmpaknye semua dah ok... skrg tggl nak masukan kedudukan lampu dalam layout tu... macam banyak je lampu nak guna.. lau boleh biar terang benderang camp site tu... biar org2 dari genting nampak... huhu.... ok, ciap je letak kedudukan tu, saya pon g tgok aiman dengan mesin rumputnye.... huh... malam 2 penat gak lah... pastu kteorg pon tidur lah sebelum kene century... (betul ke aku eja ni??)

No comments: